سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبارمصرف

سرمایه موردنیاز جهت تولید ظروف یکبارمصرف در ایران به اهداف شما برای راه اندازی کسب و کار که در فکر دارید مربوط میباشد ، هرچقدر ، به دنبال پیشرفت و توسعه بیشتر کسب و کار خود باشید ، بایستی سرمایه بیشتری جهت صرف راه اندازی کسب و کار خود اختصاص دهید. از طرفی امروزه شاهد این موضوع هستیم که مصرف پلاستیک شدیدا افزایش یافته و فقط در ایران متوسط سالانه حدود 185 هزار تن ضایعات پلاستیکی تولید میشود. بی شک این موضوع جز معضلات اصلی برای محیط زیست محسوب میشود و میتواند آسیب های زیادی در آینده به سیستم اکولوژی کشورمان بزند. هنوز هم مصرف بسیار زیاد ظروف پلاستیکی منجر شده کسب و کار تولید ظروف یکبارمصرف بتواند سود بسیاری به افراد فعال در این عرصه برساند.

 

قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف

قیمت دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف نسبت به نوع دستگاه و ظرفیت تولید دستگاه و همچنین مهمتر از آن مارک قطعات به کار رفته در ساخت و مونتاژ دستگاه متفاوت است. برای دستگاه و خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ، همانطور که قبلا نیز توضیح داده شد دو مدل خط تولید ظروف نیمه فرمینگ و خط تولید ظروف ترموفرمینگ میباشد .

قیمت خط تولید ظروف یکبار مصرف  نیمه فرمینگ PS

این دستگاه که برای تولید ظروف PS یا هایمپک مورد استفاده قرار می گیرد و کل خط تولید نیز یک دستگاه اصلی میباشد ،نسبت به مارک قطعات بکار رفته در ساخت دستگاه و ظرفیت تولید دستگاه آکبند متغیر میباشد جهت استعلام قیمت با شماره 09122203855 تماس حاصل نمایید.

 

قیمت دستگاه لیوان یکبارمصرف

عکس فوق مربوط به خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی PS سیستم نیمه فرمینگ میباشد.

دستگاه فوق انواع ظروف یکبارمصرف را از نظر شکلی تولید ولی فقط از جنس PS تولید میکند ( لیوان چای از جنس PP بوده و با این دستگاه قابل تولید نیست )

همکنون با دستگاه تولید ظروف نیمه فرمینگ بیشتر ظرف ماست . کاسه . بشقاب و ظرف پنیر . سینی نشا کشاورزی . گلدان . شانه میوه . سینی یکبارمصرف دندانپزشکی از جنس PS  تولید میگردد ( البته تمام ظروف فوق از مواد و جنس PP نیز قابل تولید است ولی در دستگاه تولید ظروف ترموفرمنیگ )

 

قیمت دستگاه نیمه فرمینگ کارکرده دست دوم

البته قیمت نوع دست دوم این دستگاه نسبت به سال ساخت دستگاه و سایز دستگاه و کارکرد دستگاه ، متغیر میباشد ” جهت استعلام قیمت با شماره 09122203855 تماس حاصل نمایید ” 

( منظور از دستگاه دست دوم دستگاهی که ساخت سازنده معتبری بوده و همچنین دستگاه سرویس شده باشد و بسیار سالم و کلا دستگاه با کارکرد  کم یا متوسط باشد. )

دستگاه نیمه فرمینگ PS که امروزه در بازار زیاد است، اکثرا ساخت سازنده نامعتبر با قطعات کیفیت پایین بوده و یا در کل دستگاه به علت کارکرد بالای آن مستعمل بوده و توان تولید استاندارد را نداشته و تعمیر و بازسازی آن نیز توجیهی ندارد.

 


قیمت خط تولید ظروف یکبار مصرف ترموفرمینگ PP

با توجه به اینکه خط تولید  ظروف ترموفرمینگ شامل دو دستگاه اصلی می باشد لذا قیمت هر یک از دستگاه تولید ورق و رول و همچنین دستگاه تولید ظروف ( پرس ترموفرمینگ را جداگانه عنوان میکنیم ) قیمت دستگاه تولید ورق و رول PP.PS یا همان دستگاه ورق ساز  pp نسبت به مارک قطعات بکار رفته در ساخت دستگاه و ظرفیت تولید دستگاه آکبند متغیر میباشد که برای استعلام قیمت با شماره 09122203855 تماس حاصل نمایید. 

دستگاه تولید ورق pp

عکس فوق مربوط به دستگاه تولید ورق و رول پلاستیکی میباشد.

قیمت دستگاه ورق ساز PP.PS کارکرده دست دوم

البته قیمت نوع دست دوم این دستگاه نسبت به سال ساخت دستگاه و سایز دستگاه و کارکرد دستگاه ، متغیر میباشد “برای استعلام قیمت با شماره 09122203855 در تماس باشید.”  ( منظور از دستگاه دست دوم دستگاهی که ساخت سازنده معتبری بوده و همچنین دستگاه سرویس شده باشد و بسیار سالم و کلا دستگاه با کارکرد کم یا متوسط باشد) 


  قیمت دستگاه تولید ظرف پرس ترموفرمینگ

قیمت دستگاه تولید ظرف پرس ترموفرمینگ متغیر است که  همان طور که قبلاً توضیح داده شد . قیمت دستگاه ها نسبت به ظرفیت تولید دستگاه و مدت زمان گارانتی دستگاه و مارک قطعات به کار رفته در ساخت آن متغیر خواهد بود. برای استعلام قیمت با شماره 09122203855 در تماس باشید. 

دستگاه پرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف از ورق و رول آماده 

قیمت دستگاه تولید لیوان پلاستیکی

عکس فوق مربوط به دستگاه پرس ترموفرمینگ برای تولید ظروف یکبارمصرف پلاستیکی از ورق و رول آماده میباشد  

قیمت دستگاه پرس ترموفرمینگ کارکرده دست دوم

البته قیمت نوع دست دوم این دستگاه نسبت به سال ساخت دستگاه و سایز دستگاه و کارکرد دستگاه ، متغیر میباشد ( منظور از دستگاه دست دوم دستگاهی که ساخت سازنده معتبری بوده و همچنین دستگاه سرویس شده باشد و بسیار سالم و کلا دستگاه با کارکرد کم یا متوسط باشد. برای استعلام قیمت با شماره 09122203855 تماس حاصل نمایید)


برای مطالعه بیشتر : دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی


راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف 

امروزه با توجه به سودآوری بالای کارخانه ظروف یکبار مصرف و افزایش میزای تقاضا این محصول در بازار، افراد زیادی به فکر راه اندازی خط تولید کارخانه ساخت ظروف یکبار مصرف میباشند. با توجه به این موضوع که نگرانی های در مبحث حفظ طبیعت در مقابل مواد پلاستیکی وجود دارد، صنعت ساخت وسایل و ظروف یکبار مصرف به سمت تولید اقلام تجزیه پذیر در حرکت میباشد و با ساخت دستگاه های مدرن و پیشرفته و بکارگیری از مواد اولیه سازگار با محیط زیست ، گامی موثر در این زمینه برداشته شده است. راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف بنا به دلایل مختلفی دارای توجیه اقتصادی میباشد که مهمترین آن ها عبارند از :

1 ) در دسترس بودن مواد اولیه در کشور

2 ) وجود تجهیزات و دستگاه های ساخت ظروف یکبارمصرف با قیمت مناسب در کشور

3 ) به صرفه بودن هزینه های تولید شامل : حامل های انرژی و نیروی کار

4 ) به صرفه بودن قیمت هایی نظیر زمین محل احداث خط تولید

5 ) وجود بازار داخلی برای فروش محصولات

6 ) افزایش یافتن قیمت بازار داخلی برای فروش محصولات

7 ) افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف در بازار های داخلی و خارجی

8 ) امکان صادرات ظروف یکبار مصرف به کشور های همسایه

 

یکی از نکات مهم در راه اندازی کارحانه ظروف یکبار مصرف، توجه به فضای مورد نیاز برای تجهیزات و ماشین آلات و متریال های مصرفی در تولید ظروف یک بار مصرف و بعد از آن محلی برای انبار محصولات تولید شده میباشد. تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف دارای سایز ها و قیمت های متفاوتی میباشد که در ابتدای کار با توجه به میزان سرمایه و هدف نهایی ، بایستی برآورد هزینه ها به درستی صورت گیرد و تعداد و نوع دستگاه های مورد نیاز تعیین شود.

 

راهنمایی های لازم جهت تولید ظروف یکبار مصرف 

راهنمایی های مورد نیاز جهت تولید ظروف یکبار مصرف شامل دستورالعمل ها  و نکاتی میباشد که چنانچه طبق آن ها پیش بروید میتوانید نتایج مطلوبی در خصوص این کسب و کار دریافت کنید.

1 ) قبل از شروع به کار حتما از افراد با تجربه در این خصوص سوال نمایید و اطلاعات لازم در مورد این کار را از منابع مختلف جمع آوری نمایید . 

2 ) جهت خرید دستگاه های مربوط به مرحله های مختلف کار بایستی هوشمندانه عمل کنید و تجهیزاتی خریداری نمایید که مناسب باشد. 

3 ) در طراحی ظروف یکبار مصرف خود حتما خلاقیت به خرج دهید 

4 ) از مواد اولیه جدید و به صرفه اقتصادی و سازگار با محیط زیست استفاده نمایید.

 

جهت ورود به اطلاعات هر دستگاه بر روی نام دستگاه کلیک نمایید

 

دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف ترموفرمینگ PP (کلیک)

دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف نیمه فرمینگ PS(کلیک)

دستگاهتولید ظروف یکبارمصرفگیاهی (کلیک)

دستگاهتولیدورق پلیمری PP.PS(کلیک)

دستگاه تولید سینی نشا کاری کشاورزی و گلخانه(کلیک)

 

.

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** دستگاه ظروف یکبارمصرف  *** با شماره زیر در تماس باشید

 

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855


کلمات کلیدی : 

سرمایه لازم برای تولید لیوان یکبار مصرف , قیمت دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف خانگی , لیست قیمت دستگاه های تولید لیوان یکبار مصرف , راهنمایی برای تولید لیوان یکبار مصرف , قیمت دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دست دوم , لیست قیمت دستگاه تولید لیوان پلاستیکی , سود تولید لیوان یکبار مصرف  , دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف در خانه ,